3 Dagar Kvar. . .

Bye bye Sandviken! Äntligen är jag klar med min lägenhet också!
Nu är de bara städningen kvar, men den får jag hjälp med =)
Vi har hållt igång hela dagen, är helt slut i kroppen, speciellt fötterna. Ska bli skönt att ta en dusch och sen lägga sej. Antar att vi båda somnar ovaggade ikväll.

Här hemma ser de ut som om nån har släppt en bomb =( Säckar och kartonger med mina prylar överallt. Jag vet va jag har att göra imorgon =/
Förhoppningsvis får jag träffa Sara också, tänkte försöka lura hit henne. Hehe.. Har massor att göra imorgon, springa ärenden på stan, ringa telefonsamtal och framför allt städa och få ordning på alla mina saker.

Jaa, inte många timmar kvar nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0