6 Dagar Kvar. . .

Ååå snälla, ge mej onsdag nu! Orkar inte gå hemma med konstant huvudvärk och vänta, lääängta!
Skulle ha varit till Sthlm ikväll och träffat Jenny men tack vare min huvudvärk så blir de inte så. Jag hade sett fram emot att få umgås, vi har många månader att ta igen. Känner mej smått värdelös och frustrerad, de känns som att jag alltid bangar eller får förhinder på något vis. Inte bara mot Jenny utan i allmänhet.
Förhoppningsvis ska de bli ändring på de nu när jag mår bättre. Ett vanligt symptom för depression är just orkeslösheten, man drar sej för att göra saker och ting. Och just de symptomet har drabbat mej hårt. Men nu så är jag påväg uppåt igen och är nyfiken på va livet har att erbjuda.
Tänk så mycket jag har gått miste om, mycke tackvare depressionen!

Suck, solen lyser och jag är sugen på mjukglass. Men jag lär hålla mej inne,
vill inte riskera att få ännu ondare ( om de nu är möjligt ? ) . Hade varit mysigt med en promenad med min käresta, hand i hand. De får bli en annan dag.
Usch vilken tråkig människa jag måste vara att leva ihop med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0