Counting The Days. . .

Vart tog solen och värkänslorna vägen?! Igår va jag så glad och pigg men imorse när jag skulle skjutsa Viktor till tåget och såg vilket väder de va så vart jag deppig igen. Suck.. Men snart så får vi sol i nästan en månad! =)
De ska bli så skönt att få resa bort, uppleva "mitt Borneo" och underbart att få göra de tillsammans med dej hjärtat ♥ Har börjat räkna ner dagarna, funderar på va jag ska ha för kläder på mej när vi åker och va jag ska packa med mej. Tänkte traska ner till apoteket och köpa solkräm, få känna att de börjar närma sej. Ska även tanka hem musik och fylla mobilen med massor av bra låtar.
Fick ett par högtalare till mobilen i påskägget av Viktor. Perfekt att ta med på resan! Och den här gången ska vi inte dra något betalkort en enda gång!
Viktors kort har blivit kopierat, antagligen när vi va på Bali. Nu, nästan ett år senare, har någon börjat handla med hans kort, bla i Jakarta och i Usa.
Man är aldrig säker någonstans...

Har börjat packa flyttkartongerna redan nu, sånt som man inte använder iaf. Känner press och stress över resan och flytten. Egentligen behöver jag inte känna så men jag är ju som jag är, lite tokig :P Nej nu ska jag göra ett ryck, packa ner köksprylar. Ska hinna med mycket idag känns de som.
Träffa Emma, köpa ny dammsugare, hämta alkoholen hos Jessica och sen åka ner till Uppsala mot kvällningen. Jag har sån tur så jag har fått låna Viktors bil, frihet! Tack för de hjärtat, du är bäst!






image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0