Dumma Skallebank. . .

Hade en riktigt vidrig huvudvärk igår em/kväll, orsakad av all stress och press. Va upp till Sandviken igår och hann få mycket gjort.
Vaccinerader mej, lunchade med Jessica, terapi, besök på arbetet åsså fick jag hjälp av mamsen att packa i lghten. Stuvade in så mycket som möjligt i caben och rattade sen hemöver, trodde att jag antingen skulle somna eller spy under resans gång. När jag äntligen kom hem så gjorde vi iordning tacos, och jaa de märktes att jag inte mådde bra. Åt 2 små skal och jag brukar äta ungefär 6 st. Tackade för maten och bäddade ner mer, före kl 21 sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Vaknade för ett litet tag sen och känner mej rejält sliten och har fortfarande lite skallebank. Idag blir de en mysdag hemma, plocka ur alla kartonger osv. Kanske jag ska bjuda över Sara och Kamilla?
Ha tjejsnack och mysa..
Ev. så ska jag och Viktor simma senare på em =)  Jag har tjatat om att jag vill röra på mej, simma eller promenera. Hoppas att jag klarar av kloret!
Önskar att jag hade en katt eller en liten hund att mysa med när jag är hemma om dagarna...

Igår köpte jag solkräm och lite annat "bra att ha" under resan. Datumet för resans avgång är ändrat, nu är de 23:e som gäller, wiiiieh, inte långt kvar  =D

Nu ska jag peta i mej aprikoskräm och sen ta en varm lång dusch.
Åå kul och duscha nu då, vi har ju ingen dörr till toaletten, den är på lackering. Brrr, jag kommer att frysa ihjäl!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0