En Vecka Kvar. . .

Underbart väder och en mindre underbar huvudvärk, så kan man väl resumera min dag. Jag är så trött på att konstant ha huvudvärk, när vi kommit hem från resan SKA jag masa mej iväg till simhallen och sjukgymnasten minst en gång i veckan! Orkar inte ha de så här. Hoppas att Viktor kan peppa mej och få mej att tycka de är roligt att träna och hålla igång. De är alltid lättare om man är två ;)

Sitter i min lght i Sandviken och väntar på att Viktor ska komma upp och hämta mej. Har varken soffa eller sängen kvar så jag få snällt sitta på en trästol.. Hm. Funderar på att trotsa huvudvärken och ta en promenad ner till Ica.

Imorgon ska jag åka till Huvudstaden och umgås mej Jenny på kvällskvisten.
De ska bli väldans trevligt! Hoppas att huvudvärken släpper och inte kommer tillbaka imorgon. Dessvärre är de mer eller mindre en vana numera med huvudvärk, jag bli förvånad om jag INTE har ont i huvudet.
Snart så, om en vecka i den här tidpunkten är jag nog väldigt nojjig.
Om jag inte missminner mej så går planet i 20-tiden. Mysigt att sitta på samma ställe på Köpenhamns flygplats som när vi åkte till Bali, njuta av en öl.
Oooh, de ska bli sååå skönt! Vi är båda värda att unna oss semester och lyx =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0