Idag. . .

.. en dag då jag känner för så mycket men så fort jag påbörjar någonting så tappar jag orken, de är som att luften går ur mej totalt. Hamnar alltid på samma ställe, här vid datorn. Känner mej lätt irriterad och ofokuserad.
Vill verkligen inte förstöra den här dagen med mitt dåliga humör.
Ska ta mej i kragen och kila ut på stan, shopping är ett bra botemedel har jag kommit underfund med ;) Ska äntligen kosta på mej de där fina kakfatet från House hold. Jag är helt tokig i trevångings kakfat! (Dock dom lite "modernare" varianterna) De kommer bli så fräscht på bänken, tänkte lägga lime och citroner på. Är även på jakt efter en fin karaf som jag kan ha stå framme på bänken.
De är tur att jag inte har upptäckt den butiken tidigare.. oj oj så mycket fint i min smak de finns! =) Och förresten så köpte jag en ny dammsugare igår, hur grym som helst! =D Bäst på marknaden just nu, enligt försäljaren. och de är klart att jag ska vara värst *fnissar*

Jag är så tacksam över att vi, du och jag Jenny, lyckades lösa "våran lilla konflikt". Dina kloka ord och fina kommentarer värmer i mitt hjärta.
Jag har ingen annan som uttrycker sina känslor så bra som du gör.
Och de är precis de jag behöver, peppande och ärlighet.

Nej nu måste jag slita mej och traska ut, andas in frisk luft i mina lungor.





image73

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha...ja, otippat att du skulle ha den värsta dammsugaren...fniss... =)

Jag finns här vännen - precis som du säger så kan du alltid räkna med att jag står bakom dig, peppar, stöttar och alltid säger sanningen. För det är just det vänskap handlar om!
Hoppas du hittade det du sökte på stan och blev på bättre humör...men kom i håg - man behöver inte alltid vara på topp...vissa dagar får man stanna inne i sunkiga kläder och bara vara. KRAM!

2008-04-03 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0