Matvrak. . .

Jag fattar inte, hur fasen kan jag trycka i mej så mycket mat och go´ saker?! Äter tills jag mår illa, är på gränsen till att kräkas.
5 minuter senare är jag i full gång att äta något igen. Suck...
Jag kan inte sluta äta, är konstant sugen på något ätbart.
Viktor han bara flinar och funderar om jag är gravid.

Igår började jag flytta ner lite av mina saker hit till Uppsala.
Idag adressändrade jag, så from nästa vecka är jag Uppsala bo =)  De känns jätte bra och jag kan äntligen stryka ett steck och lämna Sandviken bakom mej.
Nu kan jag börja leva och må bra igen. Jag ser fram emot våran resa och sommaren, allt jag vill uppleva och göra i mitt liv vill jag göra tillsammans med dej. Jag älskar dej Viktor  ♥  Äntligen är längtan över, vi är snart sambos på riktigt =)





image85


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej hej :)
Lyssna gärna på mig, sjunger&spelar, i min blogg..
Ha det bra!

2008-04-06 @ 22:09:48
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Sara

YEAH!!! nu blir det ju verkligt att du flyttar ner. speciellt när du adressändrar :D.

2008-04-06 @ 23:04:21
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: VIktor

Nu e vi på G =) Ska bli underbart att få bo och leva med dig älskling! Jag kollade flighten nyss, vi kommer sitta bra i firstaklass till bangkok ;)

2008-04-07 @ 10:23:52
Postat av: Carro

Jaa Sara, snart har du mej som ett plåster i arslet :P Haha.. I sommar ska vi mysa du & jag. Vi lär passa på att träffas den här veckan, sen blir de lite ont om tid med tanke på flytt och sen resa =)

2008-04-07 @ 11:23:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0