R.I.P Engla. . .

De finns inte ord för hur tragiskt det är.
Tragiskt är också att den jäveln som gjorde de kommer så lindrigt undan!
Fy fan säger jag bara, tortera fanskapet till döds. Jag blir så arg och ledsen, frustrerad över att man är så maktlös.


Jag blir alltid lika glad när jag ser att folk kommenterar mina inlägg, oftast så står de snälla och peppande kommentarer. Jag bryr mej inte i va "främmande människor" tycker om mej, jag är som jag är, take it or leave it. 
Idag fick jag en kommentar som fick mej att börja asgarva inombords.
Hur orkar folk? Ni kan ju kolla själva så förstår ni nog va jag menar,
finns under inlägget " Ego pics " .
Varför beklaga sej när de ändå inte drabbar dom? Alla har vi olika åsikter,
de är helt okej, de säger jag ingenting om, men måste man påpeka för andra vilka brister man anser att dom har? Är de så vi människor fungerar, vill att andra ska veta hur värdelösa och misslyckade vi är. Har man inget gott att säga så kan man lika gärna vara tyst tycker jag. De är inte så konstigt att de är krig i världen om andra människor blir uppretade på andras bröst! Haha..
Både jag och Viktor tyckte att de luktade svartsjuka. Vem vet..

Nåja, jag är den jag är och börjar bli jävligt nöjd med min tillvaro.
Unnar ni mej de?!




Kommentarer
Postat av: Duuude!

Jag är skit glad för att du är du. För du är helt underbar. En helt underbar vän som man alltid har kul med. Personligheten sitter väl inte brösten? Tror det var svartsjuka också. Men men.
Jo du förresten jag unnar dig allt. Du ska ju få må bra. Och att du börjar bli bättre är kanon kul :D. Så underbart!

2008-04-14 @ 12:32:35
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: Jenny

hmmm...märkligt att människor ska hålla på och försöka sänka andra..kanske för att höjja sig själv... Illa är det iaf!
Jag tyckte du såg jätte fin ut på bilderna, tänkte faktiskt inte ens på att brösten såg 'konstiga' ut eller så...det ser helt naturligt ut tycker jag. Men mest av allt så gillade jag det som lyser i dina ögon - du ser ut att må bättre gumman! KRAM

2008-04-14 @ 14:28:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0