Suck Suck Suck. . .

Inte är de särskilt konstigt att jag går upp i vikt och ständigt är trött.. Inatt va de 3:e natten i rad som jag gick i sömnen. Igår natt vaknade jag två gånger,
ena gången satt jag och glodde ut genom fönstret i v-rummet och andra gången vaknade jag med ett ryck av att de brändes på mina fingrar. Då stod jag ute,
i enbart en filt, och rökte. Och inatt va de dax igen, vaknade 4 imorse och upptäckte att jag inte låg i sängen. jag satt på de kalla, hårda stengolvet i hallen och käkade muffins! Jag blir så arg på mej själv. Hädanefter får Viktor knyta fast mej i sängen och låsa dörren in till sovrummet.

Jag har så dåligt samvete över att jag inte hann träffa Emma innan hon åkte, hon ska ju vara borta i 7 månader . Tänkte kliva upp tidigt och åka med Viktor till arlanda och vinka av henne. Men såklart så kom jag inte upp ur sängen,
jag kommer inte ens ihåg att Viktors alarm har ringt eller att han har åkt.
Hoppas att du får de bra vännen, jag kommer att sakna dej.
Tur att de finns internet säger jag bara!

Nej nu ska jag äta frulle och sen måla en vägg. Gud så skönt de ska bli när rust och flytt är klart! Orkar inte se eländet nå mer.
Tänkte knäppa lite nya kort på lghten ev ikväll. Upptäckte att dom jag la ut tidigare inte va av någon super kvalité.






Älskade Elliot! Jag saknar alla mina kattor, mår bra av att ha djur runtomkring mej. Nu har jag inte ett enda! Ja förutom min apa Viktor :P
image86

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kolla in den nya filmen i min blogg, 5 och 7 år gamla tjejer som dansar GRYMT BRA!

2008-04-07 @ 11:53:21
URL: http://huumlaan.blogg.se
Postat av: Apan

Ha ha va det gott med muffins? :)

2008-04-07 @ 12:28:54
Postat av: Sara

du och dina nattliga äventyr ;)

2008-04-07 @ 19:53:28
URL: http://sarahietala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0