Svenska Kraftor. . .

" Fan va solen tar bra har nere! "
Idag har vi haft en riktigt skon dag! Sol och bad hela dagen.
Men vi ar inte sa duktiga pa att smorja in oss, vi ser ut som tva kraftor nu!
Aj aj aj..
Vi tog en kortare promenad ut i djungeln och gissa vad vi fann?! GODIS!
Viktor sag ut som ett barn pa julafton och plockade glatt pa sej ett lass. Vi har reserverat en tradkoja mitt ute i djungeln men jag ar tveksam om jag verkligen vagar bo sa?! Hogt uppe i ett trad, massor med djur och sarskilt insekter.
Iofs ar de bara en natt. De vore ju en haftig upplevelse!
De ar inte alla som har sovit i en trakoja i Malaysia =)

Under tiden jag har laddat upp bilder i bloggen sa har Viktor tranat pa gymet. Halla, har inte vi semester? Haha, jag ar for lat for att trana. Phuuu..
Men tidigare idag va jag duktig och simmade fyra langder i poolen,
tranade pa att simma under vattnet och gick pa hander. Viktor tyckte jag va som en sjojungfru, hihi. Men Viktor ar annu duktigare, jag har hard konkurans. Men vanta du bara, innan semestern ar over sa ar jag battre an dej! =P

Nu ska vi ga upp pa rummet och duscha, smorja in oss med after sun.
Sen sa ska vi glida ner till restaurangen och ata mat och vattenmelon. I love!

Undrar om vi kommer att kunna sova inatt eller om de kommer att svida satan?

Jag tror jag ska gora en lista for var dag med Viktors "swengelska" ord. Hahaha..








De galler att bjuda pa sej sjalv!



Kommentarer
Postat av: mormor morfar

Hej! Tack för rosen i annonsbladet! Har just tittat på bilderna, ser otroligt fint ut. Morfar blir otroligt avis, men mormor trivs bäst hemma. Hi Hi. Ha de så skönt.

2008-05-01 @ 16:50:53
Postat av: Ida

Carro!! Jag tycker de är himla läskigt när du går på vattnet så där.. De är du och Jesus!! :P

2008-05-06 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0