A Day Off. . .

Oj så mycket jag har hunnit med idag!
Har tvättat och städat, uträttat ärenden och shoppat.
För en gångs skull så hittade jag en hel del fina plagg! Vart bara kläder från H&M köpta.
3 par byxor, en kritstecksrandig skjorta, en slipover och en kort ärmad skjorta med slips, tufft! Jo just ja, fyndade ett par bikini trosor på New Yorker också, 29 spänn, som hittat!
Tidigare har jag inte varit så förtjust i H&M men deras höst/vinter kollektion gillar jag skarpt. Nu har jag köpt lite basplagg inför hösten, det jag saknar är en knälång svart kjol, ett par mörka jeans, en höst jacka, nya skor och en snygg väska.
Har tänkt att jag ska åka till Sthlm och shoppa när september lönen klirrar in på kontot.
Kanske jag ska ta två flugor i en smäll och försöka lura med Jenny också? :P

Imorgon är det min födelsedag men det känns inge märkvärdigt alls.
Funderar på att sluta fira både jul och min födelsedag.
Det är inte meningen att man ska må dåligt över att fira.
Iofs så har jag sagt det i några år nu... Om jag får som jag vill så drar jag utomlands över jul och nyår! Man kan ju alltid hoppas. Eftersom att jag har blivit firad av familjen redan så blir min födelsedag som vilken annan dag som helst, nästan...
Jag ska fika med Sussie klockan 9 imorgon bitti och efter det så åker jag upp till Kungsgården. Ska göra en grav till Tyra, älskad och saknad! Viktor och jag ska skaffa en ragdoll katt men efter Tyras bortgång så vet jag inte om jag vill.
Det är så jobbigt att mista sitt husdjur, sin familjemedlem. Sånt man får räkna med,
ja jag vet, men jag tar det väldigt hårt. Vissa gör det, andra inte...

Nu ska jag kila ner till tvättstugan och hämta upp sista tvätten.
Viktor jobbar över och väntas vara hemma vid 21. Lagomt tills dess så ska jag åka och hämta pizza på Capri, handla popcorn och cola. Viktors bil är på omlackering så vi har en lånebil just nu, en Toyota Avensis. Trots att det är en kombi så gillar jag att köra den.
Lätt körd och hyffsat pigg bil. Najs...

Puss & hej !

   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahha...lura?! Jag kan gå själv! =0P

Hänger jätte gärna på, säg bara en dag så ska vi shoppa lös!



Saknar att umgås med dig vännen...våra liv tycks inte speciellt kompatibla nu för tiden...men vi får ta igen det sen!! =D KRAM

2008-08-12 @ 22:09:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18974/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0