I´m Back Again. . .

Ja då är man tillbaka i Sverige och vardagen igen då.
Vi har haft två softa veckor med kanon väder, god mat och trevligt sällskap!
Har redan börjat planera en ny resa...   =D
Världen är bra liten! En gammal klasskamrat till mej och hans flickvän bodde på samma hotell som oss. Aldrig får man vara anonym :P

Idag har vi strosat omkring på stan och shoppat lite nytt inför hösten.
Just nu håller vi på med lite småfix här hemma - monterar en hissgardin, gardinstänger, och en sänglampa. Jag lär då säga att vi får det riktigt fint här hemma!
Dax för en inflyttningsfest kanske?
Känner mej inge vidare pigg, hade feber igår och idag är jag fryssen, trött och snorar. Luften gick ur mej så jag passar på att knåpa ihop ett inlägg.

Bilder ifrån resan kommer att finnas i min bilddagbok inom kort.

Hej så länge...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh, Carrobarro är heeeemma!! Nu kanske man kan få sno till sig en dejt snart?? =)



Å du - vi vill ha bilder!!



Hörs snart!!

KRAM!

2008-09-01 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0