Den Hemska Sanningen. . .


Trökigt när gamla russin pallar mer än mej hos sjukgymnasten!
Dom orkar mer i vikter och har bättre uthållighet. Stirrar avundsjukt och irriterat
på dessa hurtbullar medanst jag står på crosstrainern och toksvettas!
Jag har alltid sagt att jag har kropp som en pensionär...
dax att tänka om! Pensionärerna har bättre kropp än mej, Caroline 21 år !!
Istället för att sikta på beach 2009 eller nåt annat fånigt så siktar jag på att
bli en snygg pensionär - en gilf.
Granny i like to fuck.

Det finns en gullig tant i morgongruppen jag tränar i.
Hon har en liten påse med karameller i byxfickan, hon tror att ingen märker.
I måndags bjöd hon mej på karameller bakom gruppledarens rygg.
"Smaka en karamell! Man behöver socker för att orka, jänta".
Snacka om söt! Henne gillar jag.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Du e inte själv... Dom där pensionärena har tagit kål på mig å, När jag hade åkt 7mil av vassaloppet och var mitt i en TUNG uppförsbacke då åker eller mera flyger en såndär gammal tant upp på mins 100år om mig.... ushhhhhh

2008-12-04 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0