Still Wanna Be A Housewife. . .


Vad skriva?
Vissa saker vill jag inte skriva i min blogg, vissa saker är för privata och jag vill inte riktigt att folk ska få veta så mycket om mej. Som sagt, vissa saker är bara för privata.
Så länge jag inte tjänar pengar på min blogg (vilket inte är mitt mål heller) så finner jag ingen anledning att "blotta mej själv" på det viset.

Sista dagarna har jag känt mej som en hemmafru (min dröm är att bli en riktig hemmafru!) .
Jag har gjort trillingnötter och pepparkakor, handlat julklappar och slagit in dom, shoppat prylar till hemmet som min "karl" sen får montera och installera, lagat mat och städat.
Idag gjorde jag fläskpannkaka och jisses så gott det är! Det kommer jag garanterat att göra oftare.

6 dagar kvar till jul och 13 dagar kvar till nyår.
Ser faktiskt fram emot nyår för en gångs skull. Då blir det Åre för hela slanten! =D
Premiär på skidor för första gången på 6 år, afterski, bubbelpool och massor med snö!
LOVELY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0