Empty. . .

Sista dagarna har varit kaos, ett helvete på ren svenska!
Mår en aning bättre idag men är långt ifrån bra. Jag är som en tickande bomb, när som helst bryter helvetet ut.
De här kommer att ta tid, känner inte ens för att försöka bli "frisk" igen.
Håller jag på att ge upp? Två svek på samma kväll, de vart för mycket.
Jag fattar inte, varför?!

Jag vill inte prata för jag har ingenting att säga, jag är tom.
Lyckas jag ta mej igenom de här så är de ju bra såklart men jag har ingen motivation kvar. Varför skulle jag? Litar inte till 100% på någon här i världen men den person som hade lyckats få mest förtroende i mina ögon svek mej,
jag känner mej lurad. Du tycker inte att de är nån stor grej men de är de,
tro mej! Jag är trasig, krossad och förstörd. Varför gjorde du så mot mej?
Du visste så väl hur jag mådde och va jag hade sagt till dej.
Jag förstår ingenting. Inte konstigt att man hatar folk och inte vågar lita på någon.

Vill inte tillbaka till jobbet, vill aldrig mer se folk, jag hatar människor!
Människor är onda, vill varandra illa.






image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0