Fredag. . .

Har haft två underbara dagar! Alltid lika jobbigt att återvända hem.
I onsdags lekte jag med min duuuude Sara =) Fick en tavla av henne som hon själv hade gjort, de stod "Dude" på den. Sött!
Alla hjärtansdag spenderade jag i huvudstaden, men jag föredrar nog att kalla de fjollträsk :P
Käkade jätte god mat och hade jätte mysigt hela dagen.
Och gissa vad? Jag har äntligen hittat ett par nya skor!
Gissa om jag vart lycklig?! Köpte även en ny vår jacka, tjusigt tjusigt.

Från och med måndag är jag sjukskriven två veckor =/
Jag hatar att inte kunna jobba men i de här fallet är de nog klokt att lyssna på va läkarna säger och verkligen ta de på allvar Annars kanske jag klappar ihop helt och hållet en dag och inte kan jobba alls.
Usch hemska tanke!

Tänkte ta mej en varm dusch och sen krypa ner på soffan.
Jobbar 8 - 16 hela helgen.




* Tack för allt! Du är bäst och betyder mest!





image22


Kommentarer
Postat av: Carolina

du är en väldigt vacker människa, insideout

2008-02-29 @ 17:58:03
URL: http://olina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0