Jobbiga Måndag. . .

Skönt att äntligen få komma hem! De blir långa dagar när jag jobbar..
Har mycket att göra innan jag kan gå och lägga mej ikväll.
Till och börja med så ska jag diska. Sen packa ihop Elliots saker,
imorgon flyttar han till min mamma.
Min bäbis, de kommer att bli så tomt utan honom! Men de är de bästa alternativet, för hans skull.
Och självklart så vill jag att han ska ha de bra. Hos mamma får han två andra kattkompisar + min syster som älskar djur. Med tanke på hur mammas katter ser ut så kommer nog Elliot inom en snar framtid också se ut som en julgris, hihi..
Jag vill flytta, nu! Flytta ifrån den här hålan till något större så jag kan ha Elliot och dessutom skaffa en kompis åt honom. Som de är nu så kan jag verkligen inte skaffa en till katt, de skulle bli på tok för nasigt i en liten etta.

Jag har en plan, en riktigt bra plan trodde jag men tyvärr verkar den inte gå att genomföra =( Tyyyypiskt!
Nåja, får klura ut nånting annat.. Nu; dax att diska!









image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0