Ny Vecka, Nya Möjligheter. . .

Vilket underbart väder! Tänk att solen kan göra så mycket.
Känner mej mycket gladare och piggare när jag fick se solen skina.
Tog en "liten sovmorgon" idag, klev upp kl 12 =/ Va rejält trött imorse,
har legat vaken så gott som hela natten.
Tänkte fräscha till mej och ta en promenad ner på stan. Löning idag så jag tänkte unna mej ett par jeans, men sen får de vara nog den här månaden.
Måste spara pengar till resan =) De har gått åt helvete för mycket pengar på skit sista månaderna.

Flyter allting på så som de gör nu så flyttar jag till hösten.
De känns himla bra just nu och jag finner ingen anledning att stanna kvar i Sandviken.
Va har jag att förlora? Jag kan ju alltid flytta tillbaka om jag känner för de, Sandviken lär ju inte försvinna..

Nej, nu ska jag dra på mej kläder och skynda mej ut i solen.
Undrar om man kan ha nya vårjackan på sej eller om de fortfarande är för kyligt ute? Just ja, måste köpa nya solglasögon som man steka i. Mohaha









image27

Kommentarer
Postat av: Sara

blire uppsala då eller?

2008-02-25 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0