Shopping. . .

Har varit ute hela dagen på en shopping runda.
Och för en gångs skull så kom jag hem med flera påsar, bara sånt som jag vill ha,
ska inte lämna tillbaka nånting!
=) Inte särskilt vanligt när de gäller mej.
Köpte ett par svarta pumps från Vagabond, läcker bikini från H&M, två skit grymma klänningar från Vero Moda, en tunika från Bik Bok, ett linne och nya leggings från Gina och en ny bh. Roligt att ha lite nytt
=)

Min älskade Tyra har gjort sej illa, hur vet jag inte men hon haltar på vänster bakben och har ett större sår. De gör så ont i mej när jag ser henne lida.
Mina katter är mina bäbisar!
<3

Nu ska jag göra tacos och sen blir de myyyys :P







image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0