Sjukskriven. . .

Gjorde min sista arbetsdag idag, är numera sjukskriven i två veckor.
De är med blandade känslor som jag går hemma, jag vill ju helst jobba, arbetsnarkoman som man är!
Tror inte att jag ska vara hemma i Sandviken, de blir ännu jobbigare då.
Så jag packar nog en väska och drar.

Håller på och tvättar för fullt, rebell som man är :P
Skiter fullständigt i SH´s fåniga regler om att man inte får tvätta på söndagar!
Tänkte passa på att rensa ut garderoberna och städa resten av lägenheten när jag ändå är i farten.
Skönt att sen få komma hem till en nystädad och fräsch lägenhet.

Funderar på att ta en promenad även idag, va nämligen ute och gick igår kväll, helt ensam! De va så skönt att få röra på sej, andas frisk luft och rensa hjärnan.
Kanske slinker in på Prinsan och solar också, de behövs!

Nä nu ska jag äta en macka innan de är dax att skifta maskiner.
So long!


* My love is always there for you..










image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0