Underbara Helg. . .

Har haft en underbar helg!
Tyvärr är den nu slut och vi återgår till vardagen. Nu är de väntan och längtan som gäller och jag längtar som en tok! Hoppas att månaderna går fort och att de flyter på som de ska.
Kanske man kan göra en resa för att underlätta den eviga längtan och väntan?
Hur som helst så känns de bra till 110% och jag börjar känna mej lycklig igen.
Och jag kan ju passa på att tillägga att jag inte är gravid, även om texten kan tolkas så!

I fredags hade jag en migränattack, som tur va så gav de med sej på kvällen.
Nu är de dax igen, har sån fruktansvärd huvudvärk.
Tog nyss en tablett så förhoppningsvis så ska de ge med sej även ikväll.
Dax att inse, jag får de ständigt svart på vitt. Jag klarar inte av mitt arbete just nu, jag är för klen i axlarna, nacken och ryggen. Tyvärr..
Jag trivs jätte bra på jobbet men kan inte ha huvudvärk efter varje arbetspass och dessutom alltid jobba kväll. Jag vill börja och plugga men vet inte va jag vill bli när jag blir stor :P  Men att börja läsa på Komvux är ju en jätte bra start!

Nu ska jag ta mej ett bad och pyssla om mej själv, lägga ansiktsmask och göra en hårinpackning, raka benen och plocka ögonbrynen.
Sen bädda rent i sängen och krypa ner och läsa. Ha en fortsatt trevlig kväll, adjö!



* Du är underbar och jag hoppas att de blir så som vi planerat !

image20







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0