Viljan Och Möjligheten Finns, Nu Gäller Det Att Våga. . .

Skottdagen idag.. kanske man ska gå ner på knä och fria? :P
Nej, jag håller fast vid att killen ska fria till mej. De känns mer rätt på nå vis.
Haha, jag törs nog inte fria för jag är rädd att få ett nej till svar.

De händer trots allt en del roliga saker runt omkring mej.
Planerar resan för fullt, googlar på olika resmål och försöker hitta mycket info.
Vill verkligen inte missa så mycket som vi gjorde på Bali! Samtidigt som att jag vill hinna se mycket och uppleva massor så vill jag även ha lugn och ro.
Kanske man ska nöja sej med att vara på ett ställe eller på sin höjd besöka två platser? De blir inte så mycket till semester och vila annars och jag tror att de är just de vi behöver, semester!!

Från de ena till de andra så vart jag igår erbjuden jobb på en helt annan ort  =D
Jag vart överlycklig samtidigt som att jag vart hemskt kluven!
Har legat vaken så gott som hela natten och funderat. De finns inget rätt eller fel sägs de, men hur vet jag va som är bäst för mej just nu? Jag lär helt enkelt chansa, annars lär jag aldrig få veta. Sandviken finns som sagt alltid kvar.
Jag vill börja om på nytt och försöka leva de liv som jag mår bra av,
bli en stark person som kan njuta av livet. 
Oftast  känns de hopplöst att lyckas bli lycklig på "hemmaplan".
Jag måste ta tag i dom problem som finns på hemma plan innan jag kan börja leva mitt liv nån annanstans. Tyvärr kan man inte fly från problemen.

Idag åker jag hem igen till min lilla lägenhet i tråkiga Sandviken.
Usch, vill verkligen inte "hem". Vill inte återgå till vardagen just nu för jag vet att de aldrig kommer att funka.
Läkaren överväger att förlänga min sjukskrivning, frågan är om de blir nå bättre av att vara sjukskriven om jag bara ska sitta och stirra in i väggen hela dagarna?
Nu ska jag fortsätta söka info om min kommande resa =)
Drömma mej bort och tänka tillbaka på resor som jag har gjort... Puss å kram!










image28


Kommentarer
Postat av: mickan

Nä man kan inte fly från sina problem, Men man kan starta om på nytt ;) kram till dig!

2008-03-01 @ 09:56:35
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0