2 Lediga Dagar, Äntligen. . .

Får äntligen vara ledig två dagar! Är riktigt tok förkyld så jag har inte nån energi.
Skulle behöva städa och dona lite här hemma, de får bli imorgon tror jag.
Ska försöka pallra mej in i duschen nu och samla krafter.
Ska åka till Valbo med Tessan. De va sjukt längesen vi sågs så jag vill gärna träffas idag när båda är lediga =)
Men som sagt, man är ju inte skit pigg nu...

Annars då?
Jag funderar på att antingen börja plugga på annan ort eller flytta utomlands.
Tänker på de mer och mer, de är ju nåt jag verkligen vill här i livet.
Varför ska de vara så svårt att få tummen ur?!
Jag har ju chansen.. Nån som vet vart man kan köpa en stor portion självförtroende?!





image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0