. . .

Pjhuuu, vilken dag!
Stress, stress och åter stress. Men nu så, nu är jag hemma och kan varva ner.
Är ledig imorgon men hade nog hellre jobbat (?) .
Har så j*vla mycket att göra.
* 8.00 Lämna Elliot hos veterinären i Gävle
* 11.15 Synundersökning i Sandviken
* 13.00 Hämta Elliot
* 15.15 Klipptid i Sandviken
* 17 - 21 Tvättstuga

Jaa, de va min "lediga" dag, utan sovmorgon! =(
Ihelgen är jag ledig igen och då ska jag soooova och myyyysa! ;)
De ser jag fram emot.. Mm.
Kanske man ska ta sej en liten groggiluring ihelgen? Hehe.. Är rejält partysugen, till och från.
Ligga bakis och mysa, inte helt fel...

Jaha och nu då? Kika vidare på nätet och vänta på att mobilen ska pipa.
Btw, hur ska de bli på jobbet nu?! Mitt "anus" åker ju till Thailand inatt!
Vem ska jag nu röka, stojja och stimma med?!














image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0