Helg. . .

Ännu en arbetsdag avverkad..
Vart överlycklig när jag kom hem och såg att paketet från Nelly.se hade kommit!
Har beställt en skiiiit snygg klänning, kort svart som är öppen i ryggen.
Stekigt... :P Är riktigt nöjd med den!
Nu ska jag bara försöka gå ner några kilo till sommaren. Och de känns som att rätta viljan finns.

Sitter och äter en matlåda från gårdagen, hemma gjort köttfärssås med spagetti. Inte dumt...
Ska kila ner till Videomix innan dom stänger och hämta ett paket från H&M som också har kommit idag.
Kommer inte ihåg va jag hade beställt? En cardigan vet jag iaf att de va.
Ev blir de nykter utgång på 8:an ikväll med Anki. Är inte på topp men vill heller inte bara sitta hemma ensam ikväll.
Btw så ska den lilla fjööörten flytta ifrån oss på Odengatan! Va va va?!
Hur kan du göra så? Tss..
Förstår dej, jag skulle ha gjort samma sak. Men jag lär väl bli kvar ett tag tills dess att man vet va man vill med livet. Om man nånsin kommer på de?

Har fått tillbaka min mobil idag men just nu har jag lust att slänga den i väggen!
Försöker överföra musik till den via USB men nää, den ansluter inte till datorn.
Och jaa, jag gör rätt! Har gjort de hundra gånger förut.
Gaah, jag blir så jävla arg.
Alltid nåt som jävlas med mej!






image10







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0