Helgen Är Över. . .

Va är de som händer?
Varför känner jag såhär? Jag fattar ingenting..
Ena stunden jätte glad och andra skit arg och less.
Funderar på att åka på bartenderkurs i sommar. De har jag velat gjort länge.
Bara för att få komma iväg, träffa nytt folk och skapa ett minne för livet.
Va har jag att förlora?

Funderar på att ta en roadtrip i vårt "vackra land" nån helg när jag är ledig.
Hälsa på gamla och nyfunna vänner =)
Först och främst ska jag hälsa på min Duuude kommande helg!

Har hittat en asläcker bikini som jag vill ha, 1000 spänn.
Känns lite för dyrt med tanke på hur lite jag kommer att visa mej i den.
Nä man skulle ha gift sej rikt. Haha...


En låt som får mej peppad och nästintill nykär (?) igen är:
David Guetta - Baby when the lights go out





* go to hell.
it's too late to cry.
go to hell, bye-bye,
'cause you let our fire die
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0