Jag Gör Ett Nytt Försök. . .

Skaffade en blogg för några månader sen men lyckades logga in en endaste gång, så den gick i graven.
Testar en gång till =)

Är hemma och sjukskriven fram tills torsdag.
Jag hatar att bara vara hemma hela dagarna, de blir mycke tid vid datorn.
Börjar få "en aning" ont i nacken och ryggen..
Har kikat på olika resmål på nätet så gott som hela förmiddagen.
De finns så många platser man vill besöka!
De som lockar mest just nu är Mexico eller Borneo.
Läste om Bali och jag kan ledsamt konstatera att vi missade en hel del där! =(
Så nästa gång jag ska ut och resa ska jag läsa på om landet och kolla upp va de finns att uppleva och besöka på plats.
Kanske man ska göra en liknande grej igen? Bara packa väskorna och dra?
De vore underbart! Och de skulle verkligen behövas just nu.
Jag ska försöka spara så mycket pengar som möjligt för att sen kunna åka på en långresa i några månader.


Nej nu ska jag försöka peta i mej nåt ätbart, va sägs om en Snickersglass kanske? ;)






Bali <3
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0