Överskotts Energi. . .

Vilken bra dag de har varit! Inget särskilt har hänt men jag har varit på bra humör.
Jobbade 9 - 17, dagen gick seeegt. Tråkigt att vissa gör så att de är dålig stämning på jobbet.
De gillar vi inte..

Började städa direkt när jag kom hem, grovstädade badrummet så nu är de freeeescht..
Har gjort massor med nytta, sånt som har varit tråkigt tidigare men måste göras.
Skönt att ha de avklarat! =)
Och äntligen, äntligen är gamla soffan väck! Mamma & Micke kom nyss och hämtade den =D
Hoppas bara inte att Elliot får för sej att klösa på den nya.
Peppa peppa så gjorde han inte de på den gamla.
Funderar på att göra mej väck datorbordet, är riktigt på hugget nu hehe..
Ställa datorn på tvbänken och placera ut högtalarna på hyllan ovan.
Datorbordet tar sån onödig plats, jag har bara 29,7 trånga kvadrat!
Iofs så får de stå kvar tills nån har tid att ta de härifrån men man kan ju förbereda :P
Har sån överskottsenergi! Lika bra att passa på, såna dagar är väldigt sällsynta numera.

Nu har jag bestämt mej för att köpa en skruttbil för nån tusenlapp bara.
Visst de är pinsamt att åka omkring i en sån men jag har planer för hösten och då
behövs pengar!
Nu gäller de bara att våga satsa och ta steget...

Nä, dax att fortsätta annars blir jag fast här.
Ska bli så skönt att krypa ner i en nybäddad säng, kanske de bästa som finns?!








Älskade Elliot <3
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0