Uppe Före Tuppen. . .

Jädrans medicin man proppar i sej. Den gör att jag inte kan sova på morgonen.
Imorse vaknade jag 5. Roligt, på min lediga dag?! Nää..
Visst, skönt att komma upp i tid men 5? Lite väl tidigt.

Har flängt omkring hela dagen! Nu först har jag tid att sitta ner och vila en stund.
Håller på och donar i tvättstugan så mellan maskinerna så sitter jag vid datorn.
Jag tycker så synd om Elliot! Bubben.. Men allt gick bra iaf.
Nu ligger han och sover som en klubbad gris.. Lugn och ro här hemma för en gångskull.
Har klippt mej också och de vart bra, ingen större förändring. Men mindre hår vilket jag tycker är skönt!

Snart är jag glasögonorm igen.. Hade fått sämre syn.
Testade så gott som alla bågar som fanns men hittade inte ett enda par som jag verkligen gillar.
Ska kolla på andra Synsam butiker, sortimentet skiljer sej tydligen.
Och nu under dom kommande veckorna så skulle de komma in lite nya bågar.
Så jag väntar hellre..

Nä, dax att skifta maskin. Skulle väl ha ätit nå idag också kanske?
Ingen aptit numera, tack vare medicinen! =/






image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0