Bigbay. . .

Impulsiva jag!
Igår kväll åkte jag hem till mamma, har sovit här inatt. Viktor fraktar ner båten till Göteborg och jag kunde inte följa med (jobbar ju imorgon) .
Vill inte sitta hemma ensam på min lediga dag så jag åkte till Storvik =) 
Har knappt sovit inatt, jag vet inte om det är för att jag är orolig över Viktor.
En olycka händer så lätt! Pratade med honom för en timme sedan och det va ungefär 25 mil kvar.

Vad göra idag då?
Jag ska ner till mammas jobb och hälsa på så snart jag har piggnat till och gjort mej klar. Senare ska jag traska hem till mormor & morfar och bli bjuden på mat. I löööve! Ev. så stannar jag till i Valbo påvägen hem till Uppsala.
Har sett en present till Viktor som jag tänkte passa på att köpa medans jag ändå är hemma i trakterna.

Nä om man ska göra sej klar kanske och ge sej iväg?
Ha en underbar dag allihopa!



P.S Jag älskar dej Viktor! ;)  D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0