Och Carro Hon Är Tlöööött. . .

Jag är grymt trött! Förstår inte vad som är fel?!
Har nyss vaknat efter att ha snoozat i två timmar. Hade tänkt att jag skulle sola och gå ner på stan innan det är dax att jobba. Men nää, som vanligt sover jag bort dagarna! Ska göra iordning nånting ätbart och sen hoppa in i duschen,
mer än så hinner jag inte med innan jobbet.
Idag ska jag ut på Arlanda och
jobba - nervöst! Som tur är så har jag träffat en av tjejerna som jobbar där ute, Mervi. Henne ska jag få ha intro med måndag och tisdag, mer än så vet jag inte. Idag jobbar vi 14.30 - 22.40
och imorgon 13 - 20.30.
Det är helt tvärtom Viktors arbetstider så när jag kommer hem sover han och sen kliver han upp tidigt på morgonen och åker till jobbet. Tråkigt...

Igår fick jag tillbaka "den rätta känslan" igen. Känner mej nykär och det mesta känns smärtfritt. Jag är så glad att jag har dej
Viktor . Va vore jag utan dej?!
Du är underbar på alla sätt och vis, jag älskar dej för den du är, kom ihåg det!
Förlåt mej för dom dagar då jag beter mej som en bitch eller behandlar dej orättvist. Det är inte min mening, det hoppas jag att du förstår.

Nu lär jag försöka peta i mej nå ätbart och sen in i duchen.
Ha en bra dag! Puss & Hej - Trött tjej!


*
Grattis till både Anki och Christian som fyller år idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0