Party Party. . .

Jisses så jag har stressat idag!
I 14 tiden bestämde jag mej för att åka upp till Gävle och partajja med Ikea brudarna (Viktor jobbar imorgon så då kan jag lika gärna slå klackarna i taket) . Stressade ner på stan för att köpa strumpbyxor, stressade in i duschen och gjorde mej klar för att hinna med 16.20 tåget. Stapplade ner till tågstationen i mina snedslitna pumps och hann precis till tåget. Men... de gick bara till Tierp! Fan va sur jag blev! Svetten rann och jag fick snällt traska hem igen, tur att det inte är långt hem! Jag tittade i tidtabellen tidigare idag och tyckte att 16.19 skulle gå till Gävle. Deras jävla tabeller är så otydliga, ris för det!!

Nu sitter jag hemma och dricker en rosa pantern och väntar på nästa tåg som går 17.07. Jag är ritkigt irriterad och stressad men det ska inte få förstöra min kväll. Vi kanske ses i dimman! Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0