Google Bränna. . .

Fan vilken schnygg solbränna jag har fått! Eller så inte...
Jag verkar inbilla mej att solen inte tar så bra här i Sverige.
ÄNNU
en gång fick jag det motbevisat. Jag ser ju inte klok ut!
Bikinilinjer kan jag väl leva med men INTE när det ser ut som att jag har målat ansiktet rött med vita glasögon.

Helgen har varit riktigt mysig. Igår hade vi besök av mormor, morfar och syrran. Vi åkte till Fabriksbutiken där jag och Viktor brände 1700 på porslin. Snyggt kvalitéts porslin till mycket bra pris, sånt gillar vi! =)
Efter det käkade vi pizza och promenerade i solen. Planen var att syrran skulle sova över hos oss men dessvärre blir hon lik mej när jag va i den åldern,
kan inte sova borta. Jag klandrar henne inte för det, jag förstår henne.

På kvällskröken åkte jag och Viktor ut till Länna och badade med Torbjörn och Jerry. Grabbarna hoppade klippor och jag satt bredvid med en kall öl och hjärtat i halsgropen. En olycka händer så lätt, vilket jag fick befara idag...

Även idag har det varit sol och varmt så jag, Viktor och Jerry har legat och stekt. Hot, hot, hot... Jag tjatade på Viktor att han skulle smörja sej men jag glömde bort mej själv (?!) . Som jag nämnde tidigare, jag ser förjävlig ut!
Många gånger har jag haft hjärtat i halsgropen över Viktors galna upptåg,
han är mer vild än tam när det gäller att spexa i vattnet.
Jag började precis bli van och kunna slappna av lite grann, vad händer då?!
Joo, den tok fan skulle svinga sej i ett rep ut i vattnet men släppte aldrig och svingades upp på bryggan igen, rakt mot en hjärnbalk. Jag satt i lugnan ro och filmade och ser honom komma flygandes med sikte på stolpen, jag vart livrädd! Det va så nära att han kraschade. Tydligen hade han änglavakt.
Mitt i allt elände så va det ju lite lustigt att jag fick det på film.
Fick inte med riktigt allt men man ser iaf vilket öde det hade kunnat bli.
Som vi har skrattat åt det så här i efterhand!

Jag trodde inte att dagen skulle komma, men man ska ju aldrig säga aldrig.
Har skaffat mej en bilddagbok!
Under kvällen ska ladda upp några bilder från helgen.
Nu ska jag beställa kläder från H&M. Puss så länge!


Min bilddagbok




Kommentarer
Postat av: viktor

Ha ha jag svingade mig så där med flit ;) Typist att bilddagboken är spärrad här på sas.......

2008-07-28 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0