Längtan Tillbaka Till Landet. . .

Som jag nämnde i det förra inlägget så har vi haft mormor och morfar på besök idag. Har haft en mysig dag. Vi käkade gott och strosade omkring, njöt av det fina vädret! Den största, och kanske den enda, nackdelen med flytten till Uppsala är att jag inte träffar min familj lika ofta.
Köpte mej ett par fina och bekväma Scholl skor idag.
Dom är underbart sköna och passar mina fötter jätte bra,
peppa peppa! Jag står fast vid att man får det man betalar för!

På kvällskvisten åkte jag och Viktor ut till Länna och hälsade på hans kompisar. Dom hoppade ifrån klippor och jag satt på torra land med hjärtat i halsgropen. Jag blir så orolig, en olycka händer ju så lätt. Men dom överlevde alla tre,
sikken tur! Både jag och Viktor fick en ännu större längtan till att köpa hus
"ute på landet". Det var så himla mysigt och fridfullt, lagomt mycket "lantliv" och samtidigt nära in till stan. Jag drömde mej bort... det vore så underbart att få ha ett litet hus med en egen tomt. Guuud va jag skulle trivas!
Få ha en egen trädgård att poa i, pilla i rabatterna och njuta av lugnet.
Som det är nu så har vi ju inte ens en balkong att kliva ut på.
Jag som älskar blommor och älskar att få göra fint! Ett hus,
det vore nåt för mej det!

När vi kom hem gjorde vi iordning tacos som vi nyss har svullat i oss.
Kikade på hemnet och hittade ett hus som vi båda tror vore någonting för oss. Så imorgon ska vi på visning, mest för skoj skull.
För var dag som går så växer mina känslor sej ännu starkare för Viktor. Det känns helt rätt på alla vis!
Alla har vi våra jobbiga och tuffa stunder här i livet, konstigt vore det annars.
Vi lyckas alltid ta oss igenom alla hinder och motgångar tillsammans.
Det är viktigt att man kan göra det, jag värderar det högt.
Jag offrade allt jag hade för dej hjärtat och det ångrar jag inte för en sekund!
Jag gjorde det för att jag tror på oss och tycker så fruktansvärt mycket om dej!
Du och jag för alltid

Kommentarer
Postat av: Viktor

Idag ska vi titta på huset :-) Tänk om det är jätte fint å vi köper det.. puss

2008-06-08 @ 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0