Leva Livet På Landet. . .

Blää, jag mår illa och snorar! Hoppas verkligen att jag inte drar på mej en förkyldning också!

Igår vart jag uppvaktad med blommor. 3 st stora röda rosor, så fina!
Tack hjärtat! Love you!

hejja sverige!


Idag åker vi uppåt. Viktor skulle komma hem i tre tiden så vi åker nog ganska på en gång. Vi ska få låna Viktors pappas stuga uppe i Hagmuren under helgen. Det ska bli mysigt! Synd bara att den ligger mitt ute i skogen.
Jag tänkte på om vi ska partajja, drygt att ta sej tillbaka till stugan.
Det ska bli skönt att få bo på landet över en helg. Jag saknar det faktiskt - grönskan, tystnaden, lugnet. Här är det ständigt livat - betong, avgaser, ambulans sirener. Vi har inte ens en balkong. Min dröm är att vi ska bygga ett nytt hus, i lite mer lantlig miljö. Det skulle vara så roligt att få planera och bygga upp en egen trädgård! Nåja, jag får fortsätta drömma om hus.
Nästa vecka flyttar vi in i 3:an =) Då får jag iaf fransk balkong *jippie, or not*

Läste i aftonbladet att i midsommar produceras det flest barn under hela året. Mars månad är den månad då det föds flest barn.  Onödigt fakta...

Va mysigt vi ska ha det ihelgen hjärtat
Du och jag mitt ute i skogen med en platta öl och en flaska Bacardi. Ska vi göra en midsommar unge? Haha, nej då. Jag bara skojar!

Nu ska jag gå ner på stan. In på systemet och trängas med alla andra.
Likaså ikväll när vi ska handla mat för helgen. Bra planering!
Trevlig midsommar på Er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0