Money, Money, Money. . .

Första arbetsdagen är nu avklarad!
Det är mycket att lära sej men jag ser det som en utmaning, som jag ska klara! Det är över 60 valutor som ska printas in i skallen - vilket land har vilken valuta, vilken är förkortingen och i vilka valörer finns dom?
Jaa, det är en hel del att lära sej! Idag har jag räknat pengar och sett till att det stämmer med det belopp som är inskrivet i datorn, i alla valörer...
oj oj oj så många siffror!
Jag ska lära mej hur pengarna ser ut, i både dagsljus och under uvlampa,
jag ska lära mej hur dom känns. Gaaah, det är sjuuukt mycket att hålla reda på! Men det ska bli roligt! =) Det enda jag är nervös över är att prata engelska...

Arbetskamraterna är jätte gulliga och spralliga. Dock så är arbetsytan jätte liten så det gäller att man inte lider av cellskräck eller tycker att det är obehagligt att ha folk inpå sej hela dagarna.
Det känns jätte bra och jag är helt övertygad om att jag kommer att trivas bra!

Jag kommer att drömma mardrömmar om pengar!







Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!

Guuud så glad jag blir för din skull!! =D

Självklart kommer det gå bra för dig både med engelskan och slantarna, du är inte den som ger upp i första taget. Massa kramar!

2008-06-26 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0