Några Bilder Från Igår. . .

Fotboll & öl!



Igår vart det en lättare fylla. Jag, Viktor och Jerry fick ett ryck och gick ner på stan för att dricka öl och kolla på fotboll. Men fotboll, eller sport överhuvudtaget, är inte min grej. Efter det gick vi hem till oss och drack "rosa pantern". Yummie! Sen lyckades jag lura med dom två tomtarna ut på Birger Jarl.
Gillade Birger Jarl, dit kommer jag helt klart att gå flera gånger!
Synd bara att det vart en massa knas. Det började redan i krogkön - en dryg jävel som tjatade och trodde att han ägde hela världen! Tur att jag var så gott som nykter, annars hade det blivit en smäll jävel! Väl inne på krogen hade jag och Viktor jätte trevligt tillsammans. Vi dansade och fick även vara med på vimmelbilderna. Jerry, spritfylld och högljud, han försvann.
Ringde honom och han hade lagt sej i bilen för att sova, haha.
Påvägen hem, precis utanför våran lägenhet, var det dax för nästa strul... Vi möter en tjej, helt livrädd och hysterisk. Efter kommer hennes kille, helt galen. Vilken kalabalik!
Viktor ringde polisen och Jerry försökte hålla killen lugn vilket nästan urartade i slagsmål. Själv så försökte jag lugna ner tjejen vilket jag inte lyckades så bra med. Ganska direkt kom polisen och vi vart vittnen. Konstigt nog så åkte polisen och lämnade tjejen och killen. Hallå?! Han hade ju varit elak, slitit sönder hennes kläder och släpat henne i backen, hon var ju rädd för honom. Efter en liten stund kom polisen tillbaka och även en ambulans, den här gången plockade dom med sej killen. Fyy fan säger jag bara, vilket jävla svin! Ett skott i vardera knäskål och en rejäl spark på pungen skulle han ha haft. Jag undrar hur det gick för henne?

Idag har jag, Viktor och Jerry varit till Sthlm och köpt "bling bling" sommardäck till Viktors bil. Haha, gulligt! Dock så är det inte nån vidare bra passform,
det schkrrraparrrrr. Men men, nu åker vi inte olagligt iaf! :P
Nu ska jag göra ren en av mina vita Puma skor. Jag blöder visst på hälen, ganska mycket faktiskt. Jag hatar mina fötter!
Sen ska jag blanda iordning chokladpudding och lägga mej på soffa och möla.
Ska vi leka imorgon Duuude? =)

Kommentarer
Postat av: Viktor

ja det va en tok mysig kväll i går, Tack! Mina fälgar passar tok bra, det enda som är ett "litet" problem är att man inte kan köra med dem. ha ha, men som du brukar säga: vill man vara fin får man lida pin :p

Kram

2008-06-15 @ 22:14:00
Postat av: Lena

Hejsan Vad fin du vart i håret! Tror du skulle passa bra i page. Jag har klippt av mig mitt långa hår. Känns konstigt med bra. Det växer ju ut.

Ni har haft en spännade helg läste jag. Trivs du bra i Uppsala? Kram Lena

2008-06-15 @ 22:15:37
URL: http://havssalt.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Oj va ovanligt det måste vara att se dej i kort hår! Ska kika i din blogg efter en bild =)

Jag trivs jätte bra i Uppsala! Är dock arbetslös men funderar på att skaffa en hundvalp. Då är de ju bra att "vara ledig". Hur är det med er? Kram

2008-06-15 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0