Paniiiik. . .

Va ska man ha för kläder på sej när man ska gå på jobbintervju?!
Jag sökte ju ett jobb på ett café här i Uppsala och trodde inte
(negativ som man är) att jag hade en chans att få jobbet. Till min stor förvåning ringde chefen nyss och vill att jag kommer dit så fort som möjligt.
Gissa om jag är nervös?! Hoppas att det går bra nu då så jag får ett jobb! =)
Återkommer med en uppdatering senare i afton!




Min blogg är under uppbyggnad!
Intervjun gick bra men jag lär säga att chefen va lite smått knepig (?) .
Caféet är inte av det modernare stuket men rätt så mysigt ändå. Arbetsuppgifterna liknar det jag har jobbat med tidigare så det ska inte vara några större problem. Det återstår att se, han skulle återkomma senare i veckan med besked.
Annars så har jag inte gjort nånting annat än att suttit vid datorn.
En heldag vid datorn! Har slitit mej två gånger, då jag vart akut kissnödig. Haha.. Kom på att jag har ju inte ens ätit nånting idag! Dumma, dumma mej!
Ska steka på rostbiff och göra pommes och sallad till. Mums!
Viktor jobbar över idag, trååååk.. Som det lät så skulle han vara hemma vid 21. Man kan ju alltid hoppas.

Jag har tänkt och funderat mycket idag, på livet - vad som krävs för att jag ska må bra till exempel.
Egentligen krävs det väl inte så mycket. Ett fungerande vardagsliv och en stor portion självkänsla. En annan sak som jag har kommit underfund med är vilka härliga människor jag har runt omkring mej, utspridda i vårat avlånga land!
Ex. Carolina, Elin, Jenny, Sara, Jessica, Linda, Emma, Anki... jaa listan kan göras ännu längre! Dessvärre har vi ingen vidare bra kontakt, till och från på msn eller med vissa telefonkontakt (förutom med Sara då, vi ses ju lite då och då) .
Tråkigt tycker jag då jag känner att dom människorna ger mej nånting.
Det är alltifrån kloka ord till ett gott skratt. Men det där med kontakten kan man ju alltid ändra på!

Huuua huua, nu har magen slutat kurra.. nu vråååålar den! Dax att göra mat.
Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Mia J-Å

LYCKA TILL MED STORA BOKSTÄVER.... håller tummarna!!

2008-06-17 @ 12:59:58
Postat av: Flisan

jippi jippi jipii.. hur gick det??? håller alla tummar o tår.

2008-06-17 @ 18:51:05
Postat av: Marina

Hoppas det gick bra :)

2008-06-17 @ 19:35:47
URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Postat av: Elin

du kommer få en stor portion självkänsla om du tar tag i ditt icke fungerande vardagsliv. (du vet vad jag menar) för övrigt så ses vi väl snart, eller? :)

2008-06-17 @ 20:43:21
Postat av: Linda

ja ska ju som sagt ha på den på midsommar! så du får se kort sen. hur ser dina planer ut på midsommar? vi måste ses snart tycker jag! puss

2008-06-18 @ 12:00:52
URL: http://buslinda.blogg.se/
Postat av: Jenny

OH!!!

Massa lycka till kramar till dig!!! håller alla tummar och tår

2008-06-18 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0