Tidsfördriv. . .

Usch vilken tråkig dag! Piss väder och huvudvärk.
Jag ska ta mej i kragen och städa här hemma (som tur är så är det inte så mycket att städa).
Sen ska jag blanda iordning den där chokladpuddingen som jag aldrig mölade igår.

* Ett "jätte roligt skämt" som jag kläckte ur mej i lördags efter några groggar.
Caroline säger - Vet du va de är för likhet mellan mej och en snickare?
Viktor - Nääe?
Caroline - Båda har silikon som sin bäste vän! Hahaha...




DIVERSE:

Namn: Christina Caroline Prim
Födelsedag: 13 augusti
Bor: Uppsala
Ögonfärg: Gråblå
Hårfärg: Brunt med blonda slingor
Längd: 155 cm
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovanan: Svär, godis & dricker för mycket cola
Stjärntecken: Lejon
Sko stl: 35/36
Är dina föräldrar skilda: Ja
Din svaghet: Noll självkänsla!
Dina rädslor: Att bli sviken/övergiven
Det första du tänker på när du vaknar: " Kissa! "

FAVORIT:
Färg: Vitt, svart och beige
Mat: Tacos och mormors hemlagade mat
Djur: Katt
Glass: Choklad
Godis: Lakrits
Affär: Oj.. det finns många!
Sallad: Ost & skinka
Skådespelare: Hm.. inte en aning.
Låt: Just nu? Leona Lewis - Better in time
Nummer: 13
Tuggummi: Extra
Helgdag: Är inte mycket för helgdagar
Årstid: Sommar (men det mesta regnar bort)
Tandkräm: Colgate
Radiostation: Lyssnar sällan på radio.
Doft: Black XS just nu.

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: Riiiik!!
Hur vill du dö: Lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig: Duuude - Sara
Vem är högljuddast: Hm, inte en aning faktiskt.
Vem får dig att skratta mest: Sara och Viktor
Vem har du känt längst: Sara
Vem är blygast: JAG! :P
När grät du mest: Vet inte
Värsta känslan: När nånting inte är som det borde vara
Vart vill du bo i framtiden: Gärna utomlands, i ett lagomt varmt land
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Sluta vara/tänka så negativt
Hur länge tror du att du kommer leva: Jag kommer att bli en seeeg jävel,
mej får man slå ihjäl! Haha...

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: Jaoo
Blivit dissad: Mm
Rymt hemifrån: Ja
Föreställt dig ditt ragg naken: Hehe, jaa...
Skolkat: Ja tyvärr alltför ofta!
Tänkt på självmord: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Ja
Gjort abort: Ja, två gånger =(
Velat bli modell: Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Hahaha, jaa det finns massor!
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Ja
Använt droger: Nej inte frivillig men jag har blivit nerdrogad
Varit otrogen: Ja tyvärr...
Ätit sushi: Nää, bläää!
Varit på scen: Ja
Snattat: Nej inte va jag kan minnas
Retats: Ja
Blivit nerslagen/misshandlad: Mm..

DU:

Svär: Åt helvete för mycket!
Sjunger bra: Nä det vill jag inte påstå men jag är rätt duktig på att komma ihåg låttexter
Duschar dagligen: Nja, varannan kanske
Vill gå på högskola/universitet: Ja det är mina planer iaf
Vill gifta dig: Jag bara väntar på ett frieri! :P
Tror på dig själv: I wish...
Kommer överänns med dina föräldrar: Ja oftast, med mamma
Gillar åska: Myyyys
Spelar något instrument: Inte numera men jag kan riva av en trudelutt på fiol eller klarinett. Haha
Äger en iPod: Nix
Ber: No no
Går till kyrkan: Nej jag hatar kyrkan, det får mej att må dåligt
Sover med gosedjur: Räknas Viktor?
För dagbok: Blogg
Dansar i regn: Nej

THIS OR THAT:
Pepsi/cola: Cola
Mcdonalds/burger king: Burger king
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Båda
Kött/veg: Meat lover!
Nudlar/snabbmakaroner: Nudlar
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas III
Kinamat/mexikanskt: Måste jag välja så blir det mexikanskt
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

KAN DU:

Gå ner i splitt: Jag har kunnat men numera är jag stel som en kärring
Skriva med båda händerna: Jo
Vissla: Nja, är väldigt dålig på de!
Blåsa en bubbla: Japp
Rulla din tunga i en cirkel: Öh jaa?
Ha dina ögon i kors: Haha, ja!
Nudda näsan med tungan: Nix
Dansa: Försöka duger, dansar aldrig nykter!
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nä det räcker med att jag TITTAR på något ätbart så går jag upp i vikt! =(

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: Viktor
Du pratade i telefonen med: Mamma
Du kramade: Viktor
Du skällde på: Viktor. Stackarn...
Du sportade med: Jag sportar aldrig, räknas det som händer i sängkammaren? :P

SENAST DU:

Skrattade: Igår, mest hela dagen tror jag!
Grät: Imorse
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: Igår

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: En väg, eller rakt in i grannens lägenhet
Lyssnar du på musik nu: Yeees..
Vad har du på dig: Leggings, långt linne och kofta

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: Nja, joo.. äsch jag bryr mej inte!
Mirakel: Ja! Viktor - Mitt mirakel =)
Magi: Mja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Gud: Hell no!
Satan: Nää
Spöken/andar: Jaa!
Tomten: Nej nej

RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: Åå det finns så många! Usa & Sydamerika är outforskat
Hur många plattor äger du: En hel del
Hur många kuddar sover du med: Två + Viktor :P
Dricker du mjölk: Nä jag är laktos intolerant!
Personer du hatar: " Pappa " tex
Tror du gud är en tjej: Det finns ingen gud!
Hur många signaler innan du svarar: 2 - 3
Vad borde man uppfinna: Själkänsla på burk
Är du ett hälsofreak: Hahahaha, jag?! Dagens skämt!
Vad är det värsta vädret: Regn, kallt, grått, snöslask

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag är NR 13!!! =) Bra mnga punkter som jag känner igen mig i :) du och jag både lik och olik. Du e speciell!! Puss

2008-06-16 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0