Torsdags Barn. . .

Vad tycks om min "nya" blogg? Kul med en förändring! =)
Numera ramlar det in väldigt få kommentarer, vilket jag tycker är jätte tråkigt!

Det vart inget läkarbesök igår. Har fått en akuttid idag, kl 10.20.
Återkommer med en uppdatering om hur läkarbesöket gick.



Nu har jag varit hos doktorn och fått lilltån tömd på var, blää!
Läkaren tog en odling och sa att jag har en inflamation som har gått ner i leden.
Inte så konstigt att jag har ont! Nu har jag fått antibiotika utskrivet för en vecka till att börja med. Och eftersom att jag har luffat omkring i Asien så skrev han ut den starkaste varianten av antibiotika. Han trodde att det skulle kunna blossa upp igen men då är det viktigt att jag uppsöker akutvård.
Är ordinerad vila och får inte göra så mycket mer än att sitta stilla. Rrrrroligt!







19870813 - Torsdag

Torsdagsbarn - slita tungt.
Torsdagsbarn - får mycket se.
Torsdagsbarn - gör fin karriär.
Torsdagsbarn - aldrig någon besvära.
Torsdagsbarn - kloka, barn med extraordinära egenskaper.
De som är födda på en torsdag är gärna energisk och snabb i vändningarna,
men kan ofta förivra sig och handla oöverlagt.





Kommentarer
Postat av: snobben

hej..du skriver bra å innehållsrikt..men nu va det svårt
å se vad som står med denna bakrund...annars okej

2008-06-04 @ 09:28:32
Postat av: Duuude!

Duude din blogg är jätte fin. Lite svårt att läsa texten. Hoppas din fot blir bättre, du måste ju kunna ta dig dit du vill. Ses snart hoppas jag! Kram

2008-06-04 @ 11:02:17
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: snobben

nu blev det bättre....ha det bra

2008-06-04 @ 23:48:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0