Tråkiga Måndag. . .

Gäsp, gäsp, gäsp... är konstant trött.
Och ännu tröttare blir jag när jag tänker på hur mycket jag ska hinna med den här veckan! Nåja, man ska ta en dag i taget.

Idag ska jag på nåt ointressant möte på arbetsförmedlingen, ett obligatorsikt möte på ca 2 timmar. Ams trams säger jag bara! Suck, jag har ingen som helst lust och noll intresse!
Efter mötet ska jag hem och fixa klart alla papper till f-kassan och laga mat. Viktor är på kurs den här veckan så jag har inte en aning om när han kommer hem idag. Tur att de finns mobiler :P

Jag har en längtan inom mej men jag vet inte vad jag längtar efter?
Jag vill att det ska hända någonting i vårat liv som vi lever tillsammans.
Det sägs att man ska skynda långsamt men, heeey, jag är en rastlös människa och dessutom kan det vara försent imorgon! Jag vet vad jag gör,
jag tänker alltid igen det jag gör och vet vad jag vill och vad som är bra för mej. Jag orkar inte vänta på att någonting ska hända i mitt liv, vill inte vara rädd för att leva. Jag vill ha ett spännande, roligt, mysigt och tryggt liv, tillsammans med någon jag tycker om. Jag har någon som jag tycker väldigt mycket om,
som är lika tokig och äventyrslysten som mej så varför ska vi bromsa oss?! 
Hellre ångrar jag nånting jag HAR gjort än att jag ska ångra nånting jag INTE gjorde.Tuta och kör säger jag bara! Ta dagen som den kommer, hakona matata!





Aaah, det var tider det! Längtar tillbaka!


Ditt & mitt liv, ett äventyr varje dag!

Kommentarer
Postat av: Mia J-Å

Vem gör dina fina bloggar??

2008-06-09 @ 18:35:01
Postat av: Caroline

Det är jag själv som gör dom =)

2008-06-09 @ 18:39:10
Postat av: Ida

Priman du är som jag! haha.. Allt på en gång :P

2008-06-09 @ 22:16:27
Postat av: Mia J-Å

Å wow är det du som är så duktig.... sträck på dig tjejen!! :)

2008-06-10 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0