Typiskt Mej. . .

...att ständigt vilja ha nånting, vara galen i och verkligen skaaaa haaaa!
Jag har haft mååånga olika saker genom åren som jag helt enkelt ska ha innan jag är nöjd - ibland har det hänt att när jag väl fått som jag vela så var det inte speciellt roligt.
Nu har jag en ny sak som jag verkligen vill ha, jag vill köpa det nu, helst nyss!! NINTENDO WII - FIT . Kosta vad det kosta vill, jag ska ha det! Haha..
jag är verkligen barnslig och envis som en stucken gris! Hur mycket kommer jag verkligen att använda det när jag väl har det står här hemma?
Mycket får jag hoppas!

Nåja, nog om detta för idag!
Jag tror bestämt att jag måste svalka mej, jag har nog fått solsting/värmeslag! Jag och Darling ska traska iväg och bada. Ååh jag hatar verkligen att visa mej i bikini i Sverige! Utomlands går bra, konstigt nog.
Kanske man ska dra på sej skoter overallen? Haha, det vore också typiskt mej!







Kommentarer
Postat av: Viktor

Klart vi ska ha wii Fit =) gissa om att vi ska träna då 8-) kram

2008-06-01 @ 11:49:15
Postat av: Carolina

alla vill vi alltid ha någonting och aldrig är vi nöjd. vi är mänskliga. jag vill ha nya kläder, en bil till Hultan, jag vill ha sex, jag vill ha lite mindre värme men inte kyla, jag vill ha ett soft tillsvidare jobb, jag vill ha allt smink i världen, jag villha en kyss, jag vill höra skratt- jag vill mycket. men man måste dela upp det där habegäret i prioriteringer ^^

och nu först och främst ska jag se till att få en kyss : )

<3

2008-06-05 @ 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0