Booooring. . .


Midsommar och nyårsafton är så himla överskattat tycker jag.
Visst kan det vara roligt och mysigt om man är ett gäng som har
planerat att tex duka upp med långbord, men har man inga såna
planer så tycker jag inte att man ska slita håret av sej för det.
Just i år tycker jag att det skulle vara roligt att fira midsommar,
i sällskap med andra. Är det någon/några som har några planer
och vill ha sällskap av två till så hojta! ;)

Idag då? Hm, lika segt och ensamt som vanligt.
Ska kila ner i tvättstugan och se om det finns nån tid idag,
då har jag ju nånting att göra iaf.
Jag hoppas att Viktor inte jobbar över idag!

Puss & Hej - Uttråkad Tjej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0