Back In Business. . .

Home sweet home, eller så inte! Men mycket bättre än stället jag har spenderat de sista dagarna på.. Been there, done that, never ever again!!
Är fortsatt heltidssjukskriven även denna vecka, har varit hemma i 4 jävla veckor! De är väl tänkt att jag ska börja jobba halvtid nästa vecka.
Suck.. de finns ingen motivation alls.

Jag längtar så mycket, de enda som kan få mej att känna någon form av livsglädje är just den längtat, längtan till min resa =D
Funderar på att åka jorden runt i december, once in a lifetime.
Vi får väl se om vi kommer iväg, eller va säger du hjärtat?
Lika bra att passa på nu när man har möjlighet. Vem vet, om ett år kanske jag har bebis i magen? :P

Är grymt trött så jag ska faktiskt, hör och häpna, lägga mej på soffan och VILA !!
Önskar du vore här hjärtat..








image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0