De Löser Sej Sa Han Som Sket I Slasken. . .

Ja då va man hemma i Sandviken igen. Känns trist faktiskt. De enda jag skulle sakna om jag flyttar är Köpis ;)
Har varit där en snabbis idag, köpte en ny jacka på Vero Moda.
24 spänn betalade jag för den, haha..
Hade presentkort på 300 som jag fick av mamma på alla hjärtans dag + att de va 10% rabatt för medlemar.
Åkte sen in till Gävle och käkade på Mingel & Bar.
Idag är humöret så gott som på topp, känner mej någorlunda fräsch och glad.
Ny jacka, nya skor, en fin tunika och numera bruna ögon :P
Fick hem mina linser igår så nu är jag brunögd, fränt!

Och nu är de klappat och klart, jag åker utomlands i slutet av april!! =D
Bokade biljetterna igår och de känns helt underbart!
Nu har jag nånting att se fram emot.
Ska beställa en bok på nätet med fakta om vårat resmål. Kan vara bra att ha med sej så slipper man missa så mycket den här gången. Längtar som en tok!!

Är sugen på utgång ikväll, parta loss rejält! Men om jag ska ut så blir de nyktert =/ Kan inte dricka nu när jag proppar i mej flera olika mediciner.
Känns inte så överdrivet lockande om jag ska vara ärlig.  De blir nog tacos och soffmys istället =D
Fick sjukskrivningen förlängd en vecka, vet inte om jag ska spendera den hemma eller om jag packar väskan igen och drar...









Här ska jag sitta och njuta av min semester! =D

image30

Kommentarer
Postat av: Viktor

Du ska se att du kommer över köpis när nya Gränby öppnar ;)

2008-03-01 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0