Det Knatar På. . .

Idag är en dag då jag känner mej så less på allting som är "hemma" .
Längtar så enormt tills jag får packa mina saker, städa ur lägenheten och åka mot Uppsala, mitt nya hem. Sandviken är ett avslutat kapitel i mitt liv.
Hela helgen har jag mått så bra, de är så mycket roligt som kommer att hända närmsta året. Flytt, nytt jobb, resor... JAG LÄNGTAR! =D Så fort jag kom hem igen så började jag må sämre. Förresten så sa jag upp mej idag, har en månads uppsägningstid. Tråkigt på sätt och vis, kommer sakna många av mina arbetskamrater. Så nu har jag inte många arbetsdagar kvar på Ikea Gävle.

Jag måste vara den mest otursdrabbade människan när de gäller elektronik prylar. Fick en ny mobil förra veckan, i lördags så slutade vissa knappar att fungera. Hallå, va är de som händer?! Ska häva och reklamera mitt köp till Sony Ericsson, vägrar att ha samma modell kvar när man först lämnar in en mobil 4 gånger och sen äntligen får en ny som slutar fungera efter några dagar. Suck, jag blir så less.


Nu ska jag diska och sen lägga mej och läsa. Vill bli riktigt påläst om vårat resmål och en del andra saker :P
Take care!








image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0