Hur Svårt Ska De Vara. . .

Jag orkar inte låtsas vara glad, låtsas att jag "mår bättre och är stabil".
De vore en ren lögn om jag påstod det. Så gott som hela mitt liv har jag burit en mask för att gömma mitt riktiga jag. Man orkar inte det hur länge som helst. Idag tog jag av masken och visade hur de egentligen är.
Hur ska jag göra för att vara glad utan att behöva dra på mej masken?
Har så mycket att tänka på, stora beslut att fatta men hur ska jag kunna göra de när jag inte vet vilket ben jag ska stå på?





Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så
Om du lämnar mej, kan jag det väl förstå
För vad har jag att ge dej, som ingen annan har
Jag är ingen särskild, medans du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig,
Att du är där, för mej
Som jag är här för dig
Ge inte upp

När jag klantar mig, när jag sviker dig
När jag sabbar och förstör
Var kvar ändå, tro för oss två
För du vet vad jag än gör, ja, vad jag än gör

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig,
Att du är där, för mej
Som jag är här för dig
Älska mig då





image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0