Onsdag. . .

Jag undrar varför jag drömmer så konstiga drömmar? En del är otäcka och andra helt galna. Skulle vara roligt att få träffa en drömtydare. Har en bok om drömmar men den känns dock lite oseriös.

Skönt att vakna tidigt, har hunnit med en hel del på morgonen.
Tänkte att jag ska hoppa in i duschen och sen göra mej klar för avfärd.
Måste ringa en massa tråkiga telefonsamtal och invänta posten innan jag kan ta tåget till Uppsala. Har massor med energi i kroppen men inte i knoppen.
Är grinig och känslig idag igen, suck... Och som pricken över i så tog min medicin slut i måndags och läkarna har "glömt" att skiva nytt recept fastän jag har varit på dom om de sen en vecka tillbaka. Och när jag inte får min medicin blir de knas. Sista och viktiga läkarintyget va felskrivet så nu dröjer de ännu längre tid. Jag blir väldans irriterad över såna saker! Man har fullt upp med att klara av vardagen och försöka hitta tillbaka som människa, ändå ska man behöva gå och oroa sej över läkarnas jobb (av erfarenhet så vet jag att de ofta blir krångel och fel, därav min oro) .

Livet är fullt av möjligheter och har en massa roligt att erbjuda, äntligen börjar mitt liv ta form och blir sakta men säkert så som jag har drömt om en längre tid. Jag måste vara stark och försöka se framåt, de kommer att hända massor med bra och roliga saker! *Intalar mej själv* Jag är väldigt glad och tacksam över att jag har funnit min livskamrat, va vore jag utan dej?


Ja just ja, imorgon ska jag ju på besök på Ikea Uppsala. Spännande och nervöst!




image65

Kommentarer
Postat av: Mickan

LYCKA TILL! =)

2008-03-26 @ 22:41:19
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0