Tisdag 18/3. . .

Jaa då har jag jobbat två arbetsdagar. De känns inte 100 bra om jag ska vara ärlig. Men de är väl bara att bita ihop, de är ju trotsallt bara halvtid.
Jag tror inte att de blir nå bättre av att bara vara hemma. Är ledig fram tills måndag, skönt de iaf =) Och förresten så är de ju inte så långt kvar tills vi åker.

Imorgon åker jag och Jessica på en dagstripp, Eckerölinjen =) Ska bli mysigt att bara få komma bort för en dag och umgås. Vi ska partajja på lördag så vi lär ju inhandla lite drickbart, haha.. Och idag fick jag veta att även Jessica funderar på att flytta till Uppsala. Jag vart överlycklig!! =D

Nej nu lär jag sätta fart, plocka ögonbrynen och lägga fram kläder tills imorgon. Jag hade tänkt att ha min fina tunika med leggings till och min nya fina vårjacka, joo tjena! Då fryser jag ihjäl.. vilket jävla skit väder! Längtar verkligen efter semester. Snart så hjärtat, ligger vi på beachen och solar pattarna och dricker drinkar :P Tss, jag är inte frisk på en fläck, men de bjuder jag på!!

Har en liten fundering; varför läsa en blogg som tillhör en människa som man inte gillar? De förstår jag inte. Jag skulle då inte lägga tid och energi på de.
Men men, alla är vi olika och tur är väl de så inte alla vore lika korkade som mej. Adjöken...











image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0