Andrade Planer. . .

Egentligen skulle vi ha lamnat Gili Trawangan imorse men vi fick planera om.
Jag har under hela semestern varit krasslig till och fran, hoppades pa att det skulle ge med sej. Men nej de gjorde de inte, det slutade med att jag fick besoka Farbror Doktorn igar kvall.
Sista veckan har jag matt konstigt, forkyldnings symptomen har blivit lindrigare men istallet har jag blivit klen, yr och har inte kunnat
"gjort mina behov pa toan" .
Kande mej valdigt yr och klen hela dagen igar, hade antagligen hog feber. 
Pa kvalls kvisten sa tuppade jag av huxflux. Kommer inte ihag nanting av de.
Hog puls och feber, grym huvudvark, illamaende och benen vek sej.
Viktor tjatade om att vi skulle uppsoka lakare men envis som man ar sa vagrade jag till en borjan. Tillslut vart jag sa less pa hans tjat sa jag foljde iaf med till doktorn.
Val framme hos doktorn kunde han konstatera att det inte var nagon fara.
Han lyssnade pa magen och sa att jag maste haft problem under en langre tid, det var inget man fick over en dag eller tva. Helt otroligt, karl lyssnar pa magen i nagra sekunder och kan konstatera att nagonting ar galet.
Lakarna i Sverige nonchalerar mej totalt, "det ar inget som ar fel".
Han tittade i halsen och sag att jag hade en virusinfektion, jag vart inte direkt forvanad. Nu har jag blivit ordinerad vila, vila, vila och dricka mycket vatten och ata ris och brod. Sikken tur att jag alskar ris! =)
Trakigt bara att jag inte kan vara i solen. Men ser val ut som en blekfis nar man kommer hem =(
Fick antibiotika, nagon form av huvudvarks tabletter och piller for magen.
Nu hoppas vi att det blir bra tills att vi kommer till Kuala Lumpur.

Imorgon aker vi till Kuta men vi skippar "slow boat" den har gangen.
Det gar bort for mycket timmar pa att resa + att jag inte mar bra.
Det ar mycket dyrare att aka "fast boat" men det ar det vart.
Vi har bott sa billigt har pa Gili sa vi kan unna oss en skonare bat tripp tillbaka.

Och tyvarr kan jag inte ladda upp nagra nya bilder, internet ar sa segt,
det tar pa tok for lang tid!
Nu ar det dags for oss att kaka lunch och fortsatta vila. Kram pa Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0